Zasady reklamacji zakupów
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie Towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu. Proponujemy ściślej zapoznać się z punktem VI regulaminu sklepu przed dokonaniem reklamacji.
Zachęcamy do kontaktu ze sklepem w celu polubownego rozwiązania reklamacji. Jeśli obie strony zgodzą się na rozwiązanie polubowne (naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny zakupu), nie ma potrzeby stosowania się do poniższej instrukcji.
Reklamujesz towar
Reklamacji można dokonać mailowo na sklep@branco.pl lub zadzwonić pod 500 321 987. Reklamacja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko Kupującego;
-
adres e-mail;
-
dołączony dowód zakupu produktu (np. faktura, dowód przelewu itp.);
-
dokładne oznaczenie reklamowanego Produktu, np. Kod produktu;
-
dokładny opis wady Produktu;
-
jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
-
datę wniesienia i podpis Kupującego, jego organu lub przedstawiciela.
Określasz szczegóły przesyłki
Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.
Odsyłasz paczkę
Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
Otrzymujesz zwrot pieniędzy
W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru sklep rozpatruje reklamację. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji klient otrzymuje zwrot wszelkich kosztów (zakupu i dostaw w obie strony). Zostaniesz o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.